Южнокорейският денс хит бе пуснат през юли, издигайки поп-звездата Psy на световната сцена.
Световният хит вдъхновява хиляди пародийни клипове - от членове на британската армия до създадели на игри и много други.
Собственикът на Youtube - Google, заяви че видето се гледа всеки ден от седем до десет милиона пъти средно.
Предишният топ хит бе видеото на Justin Bieber - Baby, на 24-ти ноември.
"Успехът на Psy е голямо доказателство за универсалната привлекателност на закачливата музика и танцовите движения", пише Kevin Allocca, мениджър на Youtube trends.
Изглежда че Youtube, безплатна платформа за промотиране на музика, може да доведе до съществени печалби за публикуващите музика.
Дали всеки музикант и артист трябва да опитва да създаде смешно видео, което до постигне вирусен ефект и да бъде имитиран? Не е ясно дали този успех може да бъде копиран, но определено показва колко лесно клипове, които хващат окото, могат да се разпространят бързо в социалните мрежи и Youtube.
Едно от нещата, които привличат във видеото, е това, че повечето хора не могат да разберат текста на песента.