Android може да „има думата“ над повече устройства, отколкото която и да е било друга мобилна платформа, но това далеч не е така, ако погледнем последния шопинг сезон покрай празниците. Като % от общия обем онлайн продажби, iOS се справя 5 пъти по-добре от Android на Коледа според последния доклад на IBM със съдействието на техния Digital Analytics Benchmark Hub.
Докладът разкрива, че средно iOS купувачите харчат 93.94 долара на поръчка в сравнение с 48.10 долара на поръчка на Android потребители. Като част от целия трафик, iOS пак води с 32.6% срещу 14.8% за операционната система на Google. Разглеждайки цифрите отблизо iOS е „виновен“ за 23% от всички уеб продажби, докато Android получава едва 4.6% от всички поръчки.
IBM също разкриват, че мобилният трафик е бил висок през цялото време през празничния сезон и на него се падат впечатляващите 48% от целия онлайн трафик спрямо 28.3% за същия период през 2012 година.
От гледна точка на устройства, смартфоните носят 28.5% от целия онлайн трафик в сравнение с таблетите и техните 18.1%. От гледна точка на продажбите обаче, хората изглежда, че предпочитат таблети, тъй като на тях се пада 19.4% от всички продажби в сравнение със само 9.3% за смартфоните. Хората също така харчат повече пари средно на поръчка, ако пазаруват с таблети, 96.61 долара спрямо 85.11 долара за поръчки от смартфон.
Пазарувахте ли онлайн на мобилното устройство тази година или избрахте пазаруване на добрия стар лаптоп или шопинг следобед в някой търговски център?