Търсачката е инвестирала 1.9 млрд. щатски долара за придобиването на 57.4% от акциите на 91 Wireless, а също така са готови да извадят още 800 млн. долара, за останалата част от акциите на компанията. 91 Wireless пък е магазин за мобилни приложения от 2007 г. насам и е подразделена на 2 клона: 91 Assistant и HitMarket. Компанията залага предимно на приложенията за платформата Android, но също така имат и собствени разработки, които са доста интересни.
Амбициите на Baidu са да завладеят и пазара за смартфони, който се разраства с доста бързи темпове и е апетитна хапка за много големи брандове. Според анализатора от CLSA - Елинор Льонг, сайтовете са мобилни приложения са много по предпочитани от мобилните такива и интереса на потребителите към тази ниша ще расте тепърва. Предстои да видим как ще се развие сделката между Baidu и 91 Wireless и какво бъдеще може да очаква китайският гигант. В Китай има над 500 млн. потребители, които ежедневно използват интернет, а приходите от различни реклами са също толкова мащабни, колкото и самият брой на потребителите.