Продуктов инженер и знаменитост-рекламно лице не са две съвместими позиции, които бихте открили в работното резюме на всеки. Но ето че чаровният Аштън Кътчър ще съвместява и двете нови длъжност в Lenovo.
В прес рилийз по темата Lenovo казва, че Аштън ще работи с инженерните екипи на компанията по цял свят, за да предлага информация относно разработката и маркетинга на продуктовата линия Yoga таблети на гиганта. Аштън има над 15 милиона последователи в Twitter, които благодарение на последните ъпдейти в таймлайна на потребителите, със сигурност могат да помогнат на тласъка на социалното присъствие на Lenovo.
Актьорът е учил биохимично инженерство в Университета в Айова и като съосновател на A-Grade Investments той подкрепя различни компании, преуспели в света на технологиите, включително Airbnb, Foursquare, Spotify и Path. Аштън е имал и промо кампания с Nikon в миналото, а съвсем наскоро се превъплъти и в ролята на Стив Джобс в биографичен филм за създателя на Apple.
Кътчър не е първата звезда, която заема креативна роля в голяма високотехнологична компания. Lady Gaga бе криейтив директор на Polaroid през 2010 година.
По-рано тази година BlackBerry избра Alicia Keys за свой криейтив директор, а T-Mobile се спря на Шакира за събитието на компанията Uncarrier 3.0, което се състоя преди броени седмици.