Едва ли само Yahoo се интересува от покупката, но един такъв видео сайт може да бъде добро попълнение към компанията, която винаги е фокусирана върху съдържанието и медиите.
Остава да се види обаче дали парите, които са готови да похарчат за Hulu са достатъчно, за да получат интереса на тв собствениците на Hulu.
От Yahoo са готови да платят между 600 милиона (464 милиона евро) и 800 милиона долара (619 милиона евро), според сайта All Things D. Няма определена цена, защото от Yahoo предложиха няколко сделки в зависимост от вида на лицензионното споразумение.
Основен проблем на Hulu е, че има силна зависимост от телевизионните мрежи, заради предаванията, които има на сайта. Без тези предавания, сайта няма кои знае какво да предложи.
Проблема идва от това, че лицензионните сделки с телевизионните мрежи не се прехвърлят заедно с покупката, така че всеки, който купува Hulu трябва да е сигурен, че ще получи достъп до същите предавания за поне няколко години напред, за да си заслужава.