Tumblr също вече предлага нова секция за спонсорирано съдържание като платформата се опитва да даде на брандовете още по-лесен начин да получат внимание и в крайна сметка да генерират още пари с платформата.
Новият рекламен блок „Спонсорирани и горещи блогове“ е последното от всички видове блокове, които Yahoo въведе след като придоби блогинг платформата миналата година. Днешната бета версия на рекламите излиза по-рано от официалното си обявяване през януари 2014 година.
Представител на компанията сподели, че спонсорираните блогове за възможност рекламодателите да представят блоговете си насред цялото „горещо“ съдържание на Tumblr като рекламата ще е с feed на най-популярните блогове за деня.
Спонсорираните блогове ще се визуализират с $ иконка точно до Follow бутона и ще показват три поста по подразбиране, Те, разбира се, ще могат допълнително да се настройват от собствениците на блога. Кликайки където и да е било другаде освен Follow бутона, потребителите директно ще отиват до спонсорирания блог.
Компании, които ще пробват бета версията са: Twentieth Century Fox (Devil’s Due), Delta, Calvin Klein, Turner Broadcasting и Sony Pictures Entertainment.
Тази стъпка ще предостави на брандовете гъвкав блок, който е посветен на създаването на присъствие за брандовете в мрежата, която привлича милиони последователи по цял свят.