Tumblr се справя добре с много неща: GIF-ове, лесни за използване шаблони, механизми за вирусно споделяне на информация, ненатрапващи се реклами и списъкът продължава. Придобиването му от Yahoo имаше своите ефекти, но платформата продължава да е Tumblr, популярна, ангажираща машина за съдържание.
Едно нещо, с което не се справяше Tumblr, обаче е опцията за търсене, която не бе много добра. Имаше някои дребни подобрения, които подобряват търсенето, но никога не е имало нещо, което да може наистина да помогне да откриете Tumblrlogs, групи или специфични постове, които търсите. Единственото, на което може би се разчиташе бе доза късмет.
За щастие имаме добри новини, Tumblr съобщи, че напълно променя дизайна на своя search клиент и така потребителското преживяване трябва значително да се подобри. Ето и няколко ъпдейта, за които съобщава Tumblr:
Можете да използвате вече няколко # тага в едно единствено търсене и ще намерите цялата информация
Търсене на “government shutdown” вече връща резултати с постове, които са тагнати с #government shutdown или които споменават “government shutdown.” Търсене на “#government shutdown” ще ограничи постовете до постове с такъв # таг.
В резултатите за търсене вече можете да виждате и свързани блогове.
Можете на използвате новото Filter меню за да филтрирате постовете по тип.
Всички новости около Tumblr се дължат най-вероятно на новия му собственик Yahoo, който постоянно предизвиква Google напоследък. Социалните платформи все повече се фокусират върху създаването на по-добри функции за търсене, така че потребителите им да не отидат другаде, за да открият това, което търсят. Всички искат да помогнат на потребителите да открият това, което търсят, без да напускат любимата мрежа. Постоянното внимание на Facebook върху Graph Search доказва това, а ето че и сравнително наскоро микроблогинг платформата Twitter също обнови своята функция за търсене.
Който и както да е отговорен за ъпдейта, той е фокусиран върху превръщането на търсенето в Tumblr в още по-вълнуващо преживяване и привличане на потребителите, които могат да консумират толкова много, колкото създават.