Нов доклад на ComScore ни казва, че пазаруващите онлайн за предстоящите празници ще похарчат средно 43.4 милиарда долара само за ноември и декември. Ако това е вярно, това би означавало, че онлайн харчовете ни се повишават с 17% спрямо 2011.
За сравнение през 2011 година похарчихме с 15% повече, отколкото през 2010 година. Не е нужен задълбочен анализ, за да забележим ясната тенденция. Важно е да отбележим, че прогнозата за тази година е доста по-висока от очакванията на различните типове бизнес онлайн и през 2012 тази разлика се равнява на 4.1 % увеличение.
Председателят на ComScore каза, че ако предварителните цифри се окажат вярни, със сигурност можем да заключим, че 2012 година е силна година за електронната търговия. Той е много оптимистично настроен за силния шопинг сезон до Коледа.
Удобството, което предоставя пазаруването онлайн, гъвкавата ценова политика и продуктово разнообразие, както и увереността на потребителите, са някои от факторите, които приканват потребителите да пазаруват онлайн.
Според ComScore, парите, похарчени онлайн за първите 18 дни на сезона са около 10.1 милиарда, което се равнява на 16% увеличение спрямо същия период преди 1 година.