Viber, приложението, което дава възможност на всеки да осъществи безплатни разговори и да изпраща текстови съобщения от мобилен телефон, има около 300 милиона регистрирани потребители.
Hiroshi Mikitani, от топ екипа на Rakuten, има мотивите, че Viber ще помогне на компанията да достигне ново ниво. Освен това, закупуването на вече успешно приложение е много по-добра сделка, отколкото разработването на нова система за съобщения .
Талмон Марко, основател на Viber, казава, че това е също възможност на приложението за съобщения за достигане до нови потребители и да увеличи броя на потребителите си много повече.
"Споделяме подобни стремежи с Rakuten, нашият стремеж е да бъдем номер едно комуникационна платформа в света, а сливането на комбинацията заедно с Rakuten е важна стъпка в тази посока", каза Марко.