Днес Yahoo показа новото си лого след като се проведе едномесечна кампания, през която от компанията показваха всеки ден по един нов вариант на лого, което води в голямата надпревара. Новото лого, което вече можете да видите на началната страница на Yahoo запазва много от елементите на съществуващото лого, но със сигурност се усеща модерното излъчване. Както се вижда, логото е лилаво въпреки че вече е един или два тона по-тъмно. Големите букви още си стоят, както и удивителния знак, който за кратко време „танцува“ преди да си „намери“ място след презареждане на страницата.Буквите изглеждат леко приповдигнати благодарение на новия sans-serif.
В Tumblr пост по темата, изпълнителният директор на компанията, Мариса Майер, казва, че екипът й е искал лого, което отразява Yahoo, странен, но елегантен. Нещо, което е модерно и свежо като напомня за историята на компанията. Лого е трябвало да въплъщава човешкото присъствие, персоналното. Компанията е горда от крайния резултат.
Yahoo успешно успя да превърне една обикновена смяна на лого в маркетинг проект със световен мащаб благодарение на кампанията за 30 дена на промяна. Всеки ден през месеца, компанията представяше ново лого, което води крайната селекция. Yahoo стигна до там, че всеки ново лого украсяваше заглавната страница и някои идеи бяха наистина много различни от крайния победител.
Гледайте видеото, представящо новото лого.