Мариса Майер - изпълнителен директор на компанията обясни, че новото лого се свързва с промените, които ще претърпи Yahoo!, за да върдне отново славата си сред потребителите. Интернет гиганта все още не е определил напълно визията си, като в мрежата вече се въртят най-различни варианти, но официалната дата за промяната е 5-и септември.
На официалният сайт също могат да се видят предложенията, а Майер е убедена, че актуализацията ще бъде съобразена със съвременните тенденции, но въпреки това, компанията ще запази традиционният и отличителен символ "!", както и лилавият му цвят. Какво обаче ще се случи с промяната на логото не се споменава, но след като Yahoo! успяха да увеличат потенциала си от разработчици и специалисти, със сигурност можем да очакваме нещо интересно и впечатляващо. Разбира се, за момента само можем да гадаем какво ще ни предложи калифорнийският гигант.