Безпрецедентното увеличение на онлайн видеото достига невиждани пропорции. По-рано тази година, дръзки прогнози бяха направени за следващите няколко години и се предположи, че 60% от Интернет трафика в уеб ще се пада именно на видео съдържанието. Тази прогноза изглежда в крак с последните тенденции, тъй като скорошно изследване разкри, че ръстът на онлайн видео съдържанието е дори по-голям, отколкото експертите прогнозираха.
Изследването на Futuresource Consulting разкрива, че през 2011 са се утроили приходите от онлайн видео, а прогнозираният растеж надминава 7 милиарда долара до 2015 година. Този растеж е най-вероятно провокиран най-вече от харесванията в Youtube, където в момента има над 800 милиона активни потребители, които генерират 3.5 милиарда преглеждания на ден.
Анализатор от Futuresource Consulting, Mai Hoang, е убеден, че онлайн видеото е достигнало своя възход и цитират, че се очакват 3 милиарда долара приходи от платено видео съдържание. Сайтове като Netflix продължават да са определящи със своето премиум пространство за споделяне на съдържание, а експертите очакват дори по-голям растеж, когато другата част от Европа навакса в технологично отношение. В момента само големите 4 англоговорящи страни дават своя принос за генерирането на приходи от платено съдържание.
Всички цифри до момента говорят само едно, ясно е, че видеото е тук, за да остане и занапред и делът на видео съдържанието, безплатно и платено, само ще се увеличава.