Решението на Google да се придържа към Youtube що се отнася до споделяне на видео като че ли се отплаща.
Последните данни на Nielsen показват, че сайта за видео споделяне на Google e не само надминава конкуренцията, а я превъзхожда.
Според последните данни на Nielsen, YouTube има над 130 милиона уникални посетители за ноември 2011, три пъти повече от посетителите на най-близкия си конкурент (Vevo е втори само с 43 милиона уникални посетители). Това са само уникалните посетители обаче. Що се отнася до видео стрийминг, YouTube разбива конкуренцията.
Най-близкият конкурент на YouTube що се отнася до стрийминг видео е комбинирания доставчик Hulu, който в момента управлява около 819 милиона часа видео всеки месец. Много анализатори твърдят, че YouTube узрява като сайт за видео споделяне и съдържание онлайн. Може би е въпрос на време конкурентите на YouTube да го достигнат.
Доминантната позиция на сегашният лидер може би се базира и на планът на YouTube да въведе свой бранд с премиум съдържание. До момента усилията са стрували 100 милиона долара и когато съдържанието е налично, и уникалните посетители и цифрите за стрийминга се очакват, че ще надминат очакванията.
Май Google удари златна мина с YouTube, но всичко друго остава неясно и може да гадаем или поне засега.