От следващата година зависят наистина много неща за Facebook.
По отношение на съобщенията, компанията отново ще постави като фокус мигновените съобщения. Това започна с покупката на WhatsApp, който разполага с 600 милиона потребителя. Главният им конкурент отново ще е Snapchat. Те се опитаха да контрират със Slingshot и Bold, но не много успешно. Snapchat изглежда не губи потребители, а обратното. Това ще рече, че битката ще продължи и през 2015.
Както знаете Facebook закупи Oculus Rift – системата за интерактивна виртуална реалност. Тя костваше на корпорацията цели 2 милиарда долара. През 2015 ще видим не един и два стимула към използването на виртуална реалност. Интересното е, че тук Зукърбърг ще заложи на дългосрочните действия. Трябва да се набере някаква стабилна база от потребители и след това ще видим големите неща.