Това е ясен индикатор на тенденциите в онлайн разплащанията. Все повече хора предпочитат възможностте за мобилно разплащане. Разликата между мобилните разплащания през 2012 и 2013 година е по-фрапантна – цели 91 процента!
Информацията на PayPal сочи, че хората се активизират в пазаруване преди започването на празничния сезон. Може би датата около 30 септември е един добър старт, според лидерът на глобалната клиентска PayPal програма. Деня на благодарността и Черния петък също започват да събират внимание около себе си преди точния ден. При тях датата е около 21 ноември. Тези по-ранни числа сочат по-голям пазарен прозорец за пазаруване и голямо желание на потребителите да имат повече възможности за покупка.
PayPal имат сключено партньорство и с много големи онлайн магазини, които ще организират инициативата Cyber Monday, която се състои в понеделника след Черния петък.