За не повече от 10 години всичко ще е дигитализирано. Това предсказва Стив Балмър, Главен изпълнителен директор на Microsoft. Според Балмър, еволюцията на медиите и рекламата от традиционни ще се превърнат в цифрови и след около десетилетие, телевизията и печата ще се разпространяват по усъвършенствана IP Интернет технология. Така, независимо дали гледаме телевизия, четем неща, които в миналото сме наричали вестници и списания или комуникираме по между си, всичко ще е фундаментално различно... изцяло дигитално. Това в пълна сила се отнасяло и за рекламата, която постепенно ще се измести в Интернет.
За момента Google има най-големия потенциал да се превърне в рекламен онлайн доминатор, но Yahoo и Microsoft ще продължат надпреварата. Особено Microsoft, според Балмър и компанията от Редмънд.
Az li4no se 4uvstvam digitaliziran... postoqnno sporq s nashte, 4e e po-dobre da 4etesh ONLINE novini, da gledash ONLINE filmi i reportaji, da slushash ONLINE muzika i radia, da obshtuvash ONLINE i pro4ie....
Te go otri4at i ne go priemat, no shte gi vida sled 5 godini