Microsoft официално пусна търсачката Bing във Великобритания, но английската версия на пръв поглед има различни функционалности от американската.
От Microsoft казаха, че Bing ще помогне на потребителите не само да търсят, но също така и да правят по-осведомени избори.
Въпреки, че американската версия беше пусната около 5 месеца по-рано, оставяйки всички други държави на заден план, от Microsoft съобщиха, че времето е било оползотворено, тъй като е било използвано за провеждането на проучване и поведенчески анализ, имащ за цел да предостави информация на местните потребители, която наистина да им е от полза.
Използвайки базиран в Европа изследователски център, компанията анализирала 3 фактора, за да пусне английската версия на Bing и тя да позволи на потребителите да търсят бързо и точно: обратна връзка от бета юзъри, тенденции в потребителските навици и персонални изисквания.