Paypal сключи сделка, за да осигури услуги за плащания в социалната мрежа Facebook.
В четвъртък компанията разкри, че носи отговорност за плащането на рекламите и онлайн трансакциите “Facebook Credit” в услугата “Магазин за подаръци на компанията”, както и в рамките на третото приложение на Facebook.
Двете фирми обясниха, че целта на сделката е да улесни потребителите и рекламистите да правят бизнес с Facebook. По-специално, компаниите се надяват, че сделката ще събуди международен интерес към рекламиране в социалната мрежа.
„Искаме да дарим на рекламодателите и разработчиците, които използват Facebook, бърз и надежден начин да заплащат услугите ни”, заяви директорът по плащанията във Facebook, Дан Леви.
„Откакто бизнесът ни се разви, предлагането на начини за плащане стана изключително важно за рекламодателите, които искат да купят реклами във Facebook. Благодарение на обединението ни със световния лидер в онлайн плащанията, PayPal, това вече е възможно.”
Paypal се споразумя с Facebook
19.02.2010 17:25Услугата ще донесе печалби от реклами, закупени по интернет
По статията работи: Николай Стоянов , последно обновена: 19.02.2010 17:25:15