Търсачката Bing на Microsoft продължи да набира скорост сред конкурентите си, сочат анализи.
Фирмата за изследвания comScore съобщи, че търсачката на Microsoft е увеличила дяла си на пазара на търсачки в САЩ с 0,2% за миналия месец, докато Yahoo е загубила 0.2%. Като цяло, Bing достигна 11.5% пазарен дял, а Yahoo – 16.8%.
Google задържа лидерската си позиция, заемайки 65.5% от пазара.
Компанията comScore откри, че потребителите в САЩ са донесли общо 14.5 млрд. долара, 9.5 от които са получени от сайтове на Google. Yahoo е спечелила 2.4 млрд. долара от търсене, а сайтовете от Bing – 1.7 млрд. В топ 5 на търсачките са Ask network с 540 млн. търсения и AOL с 358 милиона.
Изследванията показват, че нарастващият резултат на Bing води до намаляване на дяловото участие на Yahoo. Преди шест месеца, Yahoo имаше дял от 18.8%, а Microsoft – 9.4%.
Пазарният дял на Bing продължава да расте
11.03.2010 12:35Търсачката на Microsoft “изяжда” Yahoo
По статията работи: Николай Стоянов , последно обновена: 11.03.2010 12:35:51