Търсачката Bing на Microsoft продължава да впечатлява със способността си не само да помага на потребителите бързо да намерят търсените стоки и услуги, но и да ги купят. Въпреки това, софтуерният гигант чувства липса на доверие в интернет сектора и вероятно репутацията на монополист продължава да му пречи.
“Bing е това, което Amazon.com може да бъде, ако има богат опит в търсенето и по-малко безпорядък в търговията”, заяви управителят на Bing, Стефан Уейтс.
Той обсъди идеята за фокусиране на компанията върху намеренията на потребителя, вместо в търсенето с клавиатурата. Управителят на Bing заяви, че Microsoft включва повече уеб услуги, за да увеличи стойността на търсачката за потребителите.
Според Стефан Уейтс, главната цел на Bing в съревнованието с Google на пазара е да успее да помогне на потребителите да намерят необходимата информация и да сключат сделки, без да напускат сайта.
Microsoft създаде повече уеб услуги за потребителите на Bing
30.03.2010 10:31Bing поставя нуждите на потребителите си на първо място
По статията работи: Николай Стоянов , последно обновена: 30.03.2010 10:31:02