Microsoft представи Spindex, инструмент, разработен в предприятието Fuse Labs и заяви, че той ще улесни интернет потребителите да спестят от ангажиментите си в социалните мрежи.
Microsoft Fuse Labs се е специализирала в програмирането на социален и рич медиа експириънс за домашните и офис потребители.
"Социални мрежи днес са силни и завладяващи, но те са само началото на по-широка трансформация, която вероятно ще промени всеки аспект на мрежата", заяви Лили Ченг, генерален мениджър на Fuse Labs в един блог пост.
"Една от областите, в които сме били фокусирани значително последните години, е персонализирането на социалните мрежи. Колкото повече туитвате, публикувате във Facebook и улавяте идеи с инструменти като Evernote, толкова повече ние искаме да ви помогнем да извлечете максимума от социалната си дейност като излагате правилната информация в точното време, по смислен начин. "
Spindex е достъпен за технически преглед и беше тестван от участниците в Web 2.0 Експо в Сан Франциско.
Ченг каза, че Spindex ще агрегира информацията от социалните мрежи на едно място, улеснявайки ви да видите преобладаващите теми и персонализирана информация.
Microsoft представя Spindex – агрегатор за социални медии
06.05.2010 07:02Услугата ще събира информация от социалните мрежи на едно място
По статията работи: Николай Стоянов , последно обновена: 06.05.2010 07:02:07