T-Mobile и Orange обявиха, че сливането им ще бъде финализирано на 1-ви юли, и че двете компании ще бъдат известни като Everything Everywhere.
Всяка организация ще запази своите магазини, център за услуги, маркетингови кампании и външен вид като марка, но новото сдружение ще бъде с централизирано управление.
Комбинираното действие ще има работна сила от 16,500 души в 700 магазина в цялата страна, обслужващи 18 милиона клиенти и с предварително заплащане на сделки и договори от 11 млн. евро.
Главният изпълнителен директор на Orange Том Александър, който ще стане главен изпълнителен директор на Everything Everywhere, заяви, че новата компания ще е готова за промяната в начина, по който потребителите взаимодействат с мобилни мрежи.
Иън Фог, главен анализатор на Forrester, вярва, че решението да се запазят двете отделни марки ще помогне да се избегне "объркването на потребителите и ще позволи на всяка компания да се фокусира върху своя традиционен пазар.”
Orange и T-Mobile се превръщат в Everything Everywhere
12.05.2010 06:52Обединените оператори обещават да проведат "революцията в комуникациите"
По статията работи: Николай Стоянов , последно обновена: 12.05.2010 06:52:07