Everything Everywhere, съдружието между Orange и T-Mobile, обявиха предварителните си планове, в които компанията обещава да помогне на бизнес клиентите си да увеличат продуктивността си с 15% за следващите 3 години.
От компанията съобщиха, че плановете включват възможността за достъп до информация независимо от гео локацията, което ще спомогне значително за интеграцията на устройства и приложения в единна система.
Брандът Everything Everywhere ще промотира услуги като висококачествени гласови услуги, които позволяват гласът по телефона да се чува значително по-ясно, намалявайки фоновия шум до минимум, което ще е услуга насочена основно към бизнес клиентите.
Пазарни ниши като здравеопазването, например, са определени като области, които могат да спечелят от повишаване на продуктивността на мобилните технологии и от Everything Everywhere ще фокусират върху внедряването и развитието на т. нар. machine-to-machine (от машина на машина) технологии.