iPad на Apple няма отрицателен ефект върху продажбите на ноутбуци, твърдят запознати анализатори от промишления отрасъл.
Компанията за статистически изследвания и анализи NPD Group каза, че притежателите на iPad не предпочитат таблета пред останалите компютърни формати, а по-скоро могат да бъдат определени като изцяло отделна група сред съществуващите технологични сектори.
Проучване, проведено от NPD Group откри, че само 13% от собствениците на iPad устройства са предпочели да си купят таблет на Apple вместо нов ноутбук. В допълнение към това, 24% са избрали iPad пред възможността да закупят друго eReader устройство.
Лоялността към бранда е отбелязана като основен фактор в проведеното проучване. Експертите от NPD Group откриха, че около 48% от купувачите на iPad вече са притежавали компютър Macintosh, докато 38% от тях са имали вече собствен iPhone.
Проучването беше поръчано от изпълнителния директор na Apple Брайън Дън, който беше разтревожен от спада в продажбите на ноутбуци на компанията с 50% след пускането на таблета на Apple.
iPad няма да навреди на продажбите на ноутбуци, според експертите
04.10.2010 03:45Изследване на NPD опровергава слуховете за канибализация
По статията работи: Николай Стоянов , последно обновена: 04.10.2010 03:45:00