Yahoo се съгласи да закупи фирмата-експерт в изработката на динамични реклами Dapper.
Разположена в Сан Франциско, Dapper предлага инструменти, които помагат на рекламодателите да настройват рекламно съдържание към специфичните норми на поведение на всеки отделен интернет потребител.
Yahoo каза, че технологията ще помогне на компанията да подобри показателите и опциите на тяхната собствена рекламна платформа Smart Ads.
"Уникалната комбинация от наука, изкуство и широка аудитория ще ни помогне в обвързването на рекламодатели и потребители по начин, от който и двете страни ще могат да извлекат максимална полза", каза Франк Уейшауп, вице-президент на Yahoo за северноамериканския рекламен пазар (North America Ad Marketplaces).
"Smart Ads ще продължи да бъде важен компонент при показването на реклами и покупката на Dapper само ще помогне на Yahoo да предоставя динамични реклами по още по-ефикасен и персонално-ориентиран начин на територията на нашата мрежа", добави Уейшауп.
Yahoo купува фирмата за реклама Dapper
08.10.2010 04:01Ходът ще е насочен към таргетиране на динамичния рекламен пазар
По статията работи: Николай Стоянов , последно обновена: 08.10.2010 04:01:00