Компанията стартира обратно броене за браузъра на специален сайт, което отбелязва намаляващия пазарен дял на програмата.
Технологичният гигант отдавна прави опити да убеди потребителите на Internet Explorer 6 да го обновят с по-нова версия. По-активна кампания, обаче, тръгна малко след десетия рожден ден на браузъра.
В статия в блога на Microsoft са посочени и предимствата от ползването на по-нова версия на IE, сред които са по-високата скорост, по-добрата организация на табовете, както и по-високата защита.
Според данните на компанията, пазарният дял на Internet Explorer 6 е 12%, като браузърът се ползва предимно в Азия. В Китай той държи 34,5% от пазара и 24,8% - в Корея.
В Индия, Япония и Виетнам пазарният дял на програмата е около 10 на сто срещу 3,5 във Великобритания и 2,9% - в САЩ. Целта на Microsoft е да сведе пазарният дял на браузъра до под 1%.
-Колко нерви съм скъсал с тъпия IE6 не мога да опиша.
-Дано кампанията подейства на потребителите.