В свой доклад, озаглавен „Как жените ползват интернет”, comScore заключва, че жените са дигиталният мейнстрийм – едно общество от бързо схващащи изследователи на глобалната мрежа, което е много по-уеб ангажирано от мъжкото съсловие и всъщност е двигател на онлайн пазаруването. comScore анализирала интернет поведението на жените и открили, че активността им в мрежата драстично надвишава тази на мъжете. Детайлното проучване е фокусирано както върху пристрастието на жените към забавленията (те наистина си падат по игри с пъзели), така и върху предпочитанията им относно мобилния технологичен свят и видео порталите. Средно, жените прекарват повече време онлайн – 24.8 часа месечно – в сравнение с мъжете 22.9 часа месечно. Дори по-голяма е разликата при използването на социалните мрежи. Почти 56% от жените казват, че ползват мрежата да поддържат връзка с хората. Докато при мъжете статистиката показва 46%. На графиката по-долу можете да видите съотношението между минутите, прекарани в социална режа и общото време в интернет – както за жените, така и за мъжете. Отново имаме значителна преднина на женския отбор – 16.3% от онлайн активността им е посветена на социалния нетуъркинг, докато при мъжете процентът е 11.7.
Интересен факт е, че всъщност жените на възраст над 45 са основният двигател на женския ръст в използването на социалните мрежи. В същото време обаче по-младите прекарват доста повече месечно време. Статистиката показва, че жените между 15 и 24 стоят във Facebook по 350 минути месечно. Интересна е статистиката и за сайтовете за електронна търговия. Еднакъв брой мъже и жени посещават тези сайтове, но дамите прекарват 20% повече сумарно време. Също така жените купуват по-често от мъжете, които повече разглеждат.