Топ-мениджърът е казал това по време на конференция LeWeb-2010 (8-9 декември, Париж, Франция), в разговор с основателя на събитието Люк Лемер, които отбелязал, че Facebook повтаря пътя на Microsoft. Ще припомним, че подобна информация има и в книгата на „Тhе Facebook Effect“ (Ефектът Фейсбук) от Дейвид Къркпатрик. Авторът пише, че през 2007 г., Стив Балмър, главният изпълнителен директор на Microsoft, предложил на основателя на младата социална мрежа Марк Цукербърг, да купи компанията му за 15 милиарда долара. Цукербърг отвърнал: „Компанията не е за продан“. Microsoft трябвало да засити апетита си с "жалките" 1.6% акции от социалната мрежа, за която са платени $ 240 милиона. Днес двете компании са в тясно сътрудничество помежду си. По-специално, с помощта на майкрософтската търсачка Bing, Facebook-потребителите могат лесно да намерят информация за интересите и предпочитанията на своите приятели от социалната мрежа. Освен това, в новата система за съобщения в социална мрежа е интегрирана с уеб услугата за офис приложения Microsoft Docs. Софтуерният гигант вкара Facebook и в приложението Outlook. Според Фриц Ланман, съвсем скоро Facebook може да настигне и дори надмине цената на своя "голям брат". В момента двете компании са оценени съответно на $ 50 милиарда и на 220 милиарда щатски долара.
На снимката: Корицата на майското издание (2010) на сп. Wired - "Баща и син", Бил Гейтс и Марк Цукербърг