Българският център за обслужване на клиенти 60K отвори нов офис, за да удовлетвори необходимостта от нови ресурси за бъдещи клиенти, както и от нарастващите нужди на настоящите, съобщиха от аутсорсинг компанията.
Вторият офис отново се намира в София (на бул. „Ботевградско шосе” 264) и е с обща площ от 1100 кв.м. Намира се в напълно обновена сграда, технически и физически подсигурена, което е от първостепенно значение за безопасността на клиентската база данни. 60К разполага и с още 2 етажа, като всеки един от тях е с площ 1100 кв.м., напълно покриващи нарастващата необходимост от наемането на нови служители.
Новото офис пространство е оборудвано с 200 операторски и 5 супервайзорски позиции. За служителите са осигурени зали за почивка, оборудвани с TV-Home система, машини за напитки, кухненски уреди и мека мебел. Персоналът на 60К вече се възползва както от паркоместата на подземния и открития паркинг до сградата, така и от специално осигурения за служителите на компанията служебен транспорт с маршрутки от и до Паметника на Васил Левски.
Съществуващият контактен център с площ от 2500 кв.м. на бул. „Климент Охридски” си остава напълно оборудван за клиентите на 60К. Посредством двата си кол центъра в София, на 10 минути разстояние един от друг, 60K ще може да предложи на своите международни и местни клиенти истинска физическа и техническа защита, както и бързо възстановяване в случай на злополука. И двата кол центъра са изцяло свързани помежду си с множество високоскоростни паралелни оптични връзки, които в случай на инцидент в единия от центровете, могат да подадат информация и агентите да бъдат незабавно транспортирани в другия кол център, за да не се прекъсва работният процес и обслужването на клиентите.