Microsoft тотално променя своята търсачка Bing, която изглежда претърпява козметични промени във връзка с въвеждането на нови функционалности, както и ново лого, модерен, по-лек дизайн. Промените се очаква да помогнат на гиганта Microsoft да се пребори по-добре с Google и Yahoo. Последните наскоро разкриха редизайна на заглавната си страница, както и ново лого, около което направиха голяма маркетингова кампания.
Промените на Bing не са толкова големи, но нови екстри като Page Zero целят не само да подобрят скоростта на намиране на най-добрите резултати при търсене, но и да въведат едно по-умно търсене. Както обяснява Lawrence Ripsher, главен мениджър потребителско преживяване в Bing, Page Zero позволява на потребителя да получи отговор или да предприеме действие преди дори да види резултатите на първа страница. За да се подобри качеството на резултатите и да се увеличи потребителската удовлетвореност, на потребителите се показват основните задачи, свързани с дадената заявка за търсене докато тя се изписва в полето за търсене.
Ripsher допълва, че не само се предоставя важната информация и услуги особено бързо за потребителите на Bing, но и новото по-умно търсене позволява потребителите да видят какви неща могат да открият в Bing и в мрежата.
Даден бе пример с търсене за Katy Perry. Когато потребителят въвежда заявка за търсене, Bing разбира, че потребителят търси информация за певец и предлага автоматични предложения за сходни търсения, свързани с певицата.
Microsoft също така пускат ново поле в горната част на страницата. То се нарича Pole Position и там Bing ще показва резултати, когато търсачката е сигурна, че знае какво точно търси потребителя. Новата функционалност може например да визуализира изображения за знаменитост, даден факт или детайлно инфо за времето в даден град. От Microsoft ни уверяват, че това пространство ще се развива бързо и ще позволява на потребителите да предприемат действие или да навлязат в детайли по дадена тема.
От Microsoft заявяват, че редицата подобрения като цяло са само началото на нова, модерна ера за търсачката.