Microsoft наскоро въведе едно ново потребителско преживяване за търсещите в Bing. При търсене в Bing ще се показват и релевантни продукти на страницата с основни резултати. От Microsoft казват, че тази нова функционалност трябва да намали времето, което е нужно да се навигира до шопинг фазата, на която могат да се намерят продуктите, които човек търси.
Ако човек търси например нова камера, трябва просто да напише заявка за търсене като “DSLR camera” и ще види изображение с топ DSLR камерите точно под полето за търсене. При кликане на специфична подкатегория като “Canon EOS 6D”, търсещият ще види карусел със свързани резултати, включващи цени и наличност при определени търговци.
Новата функционалност използва Microsoft Snapshot технологията, която разкрива повече детайли, от които човек се нуждае за определен продукт. Това включва ресурси като технически спецификации и продуктови ревюта – цялата информация е налична без да се налага човек да отиде на друга страница.
Тези потребители, които решат да поръчат продукт през Bing имат две различни възможности. Тъй като цената на продукта и наличността при определени търговци се появяват директно в резултатите при търсене, потребителите могат да следват линка към сайта на търговеца. Като алтернатива Bing използва нови продуктови реклами със снимки и цени, за да покаже продуктите на други търговци в мрежата.
От Microsoft потвърдиха, че новата функционалност ще се пусне в следващите няколко месеца, тъй като компанията продължава да подобрява потребителското преживяване и логиката, за да определи кога точно потребителите виждат или не виждат определени продукти.