Microsoft увеличи своя маркетингов бюджет миналата година, за да вмести едни 241 милиона долара за рекламирането на Windows 8 и Surface, но тази година, компанията планира да похарчи дори повече за своите усилия върху Windows. Според Winsupersite, компанията от Redmond ще похарчи над 400 милиона долара тази година million в опит да убеди своите клиенти да изберат компютърна машина с Windows или софтуер за предстоящия празничен сезон.
Според запознати източници 131 милиона долара ще се използват за оферти на клиенти и други инициативи, а останалите 274 милиона долара ще се похарчат за традиционни маркетингови кампании и други оперативни разходи. Както и да го гледаме обаче, това е солиден маркетингов бюджет, но определено е нужен, ако Microsoft иска да постигне своите завишени целеви продажби.
Смята се, че Microsoft цели да продаде около 16 милиона Windows таблета до края на годината. Това е възможно да се случи, ако се има предвид, че компанията подписа сделка за инсталирането на Windows Stores в 600 Best Buy локации. Смята се, че високотехнологичната компания ще сключи сделка и с други търговски вериги по цял свят.
Продажбите на Surface таблетите не са толкова добре, колкото Microsoft се надяваха през миналата година, но с обновеният хардуер и Windows 8.1, 2013 може да е съвсем друга история. Малкият пазар на таблет определено се „подгрява“ с Bay Trail Windows 8.1 устройства от гиганти като Acer, Dell и Lenovo, които се очаква, че ще се състезават в един и същи ценови диапазон.
Планирате ли да купите нов таблет през този празничен сезон? Ако да, какво имате предвид? Windows 8.1 устройства като Surface Pro 2, Android таблет като Nexus 10 или някой нов iPad?