Плановете на компанията са през следващите 3 години политиката им тотално да се промени, а и най-вероятно завода в японския град Амагасаки ще бъде затворен. Тежката световна финансова криза нанесе сериозен удар на всички компании, а през 2011 г. от Panasonic бяха уволнени 1000 души. Другия фактор за тези крайни мерки е конкуренцията на останалите водещи компании като Samsung и LG, а и от Panasonic смятат, че няма смисъл да се произвеждат плазмени телевизори, след като на пазара все повече се налагат течнокристалните модели.
Според сметките на японската компания, загубите за последната година ще бъдат около 10 млрд. долара, което си е доста тевожно. Същевременно с това търсенето на плазмени телевизори е намаляло значително и много скоро тези модели може да изчезнат от пазара.
Panasonic все пак се ориентирва в правилна посока и според непотвърдена информация, японският гигант ще си парнтнира с Microsoft, като целта е да произвеждат таблети. Това ще бъде нещо ново и за двете компании, а дали идеята им ще се осъществи, предстои да разберем.