Преди 12 месеца малцина знаеха какво точно е Pinterest и какъв е замисъла му. В момента самото действие ‘Pinning’ се оценява на около 12 милиона потребителя /предимно жени/, които са обсебени от споделянето на своите интереси и идеи, свързани с мода, готвене, домашен уют или просто споделяне на всичко, което им хрумне.
Подемът на популярността и броят на потребителите на новата социална мрежа създаде поводи за спекулация, че сайтът може да струва поне 500 милиона долара. Според Sam Hamadeh, CEO на PrivCo, голяма мрежа като Facebook скоро може да се прояви интерес към Pinterest. Той също разкрива някои любопитни статистики за това колко бързо се разраства Pinterest, откакто получава финансиране от 40 милиона долара миналата пролет.
В момента Alexa ранка на сайта в е около 16 за Америка и 50 за най-популярен сайт по света. Ben Silbermann, съосновател на компанията е малко скептичен относно растежа на Pinterest е счита, че Pinterest не е стигнал до момента, когато вече се нуждае от журналист на пълно работно време, който да се справи с всички новини от пресата.
Скромност или хитър ход на Pinterest, новият сайт се развива с големи темпове и е въпрос на време да се оцени на поне 1 милиард долара.