Социалните мрежи предоставят на потребителите много ползи и поддържането на връзка със семейство и приятели е само една от тях. Те позволяват на бизнеса да поддържа профили и да промотира своите продукти, различни услуги и оферти, които предлага. Това се случва особено много покрай празниците, тъй като в социалните мрежи като Фейсбук потребителите могат да видят оферти и да получат купони, специални оферти от локални бизнеси, както и любимите си магазини.
Последният доклад показа, че 80% от ползвателите на социалните медии получават внимание от компаниите именно чрез техните акаунти и след това същите тези потенциални клиенти се превръщат в реални такива. Това показва как не само клиентите могат да се възползват от компании, които имат профили в социалните мрежи, но и колко успешните компании могат да положат усилия по празниците, за да рекламират своите празнични оферти.
Ако сте потребител, последните данни може да потвърдят, че не сте единствените, които ползват Фейсбук и Туитър за информация за подаръци и покупки. Ако сте маркетолог, то замислете се, че дори малкото взаимодействие с потребителите чрез безплатните канали на социалните медии може да ги накара да се чувстват специални.