Може би си мислите, че Squidoo, компанията, основана от маркетинг гуруто Сет Годин, е вече минало. Все пак мина време, откакто сайтът се позиционираше добре с постове от най-добрите маркетинг блогове.
Противно на очакванията ви, Squidoo още съществува и дори има и развитие. Според Сет Годин, сайтът дори се е развил. Обновявайки секцията ‘Въпроси и отговори’, Годин разглежда някои интересни данни, споменавайки, че Squidoo бележи ръст 50% само за последните 6 месеца. Данните са наистина голяма изненада, тъй като много експерти в онлайн маркетинговото пространство казваха, че със Squidoo е свършено.
Изглежда, че Сет Годин и екипа му решават да се фокусират на съдържанието, повече и по-качествено. По този начин уебсайтът явно задържа вниманието на читателите и допълнително се увеличава дамската половина от читателската аудитория, която поставя Squidoo на отлични позиции още в самото начало.
Казаното дотук само потвърждава за пореден път, че качественото съдържание е топ приоритет и всички сайтове, които го промотират добре скоро ще пожънат плодовете на труда си.