Според последните данни, цитирани от StumbleUpon, социалното чудо-търсачка почти увеличи двойно своята клиентска база за последните 16 месеца. В момента 20 милиона регистрирани потребители се радват на функционалностите, които предлага StumbleUpon. Как обаче социалната мрежа успя достигна този феноменален скок? Как един уебсайт може да увеличи регистрираните си потребители от 10 милиона на 20 милиона само след като оповести планирания си растеж?
Експерти, които следят ситуацията в StumbleUpon, отбелязват, че един от възможните отговори се крие в почти удвоения брой служители. Други експерти от бранша отбелязват, че масовото увеличение на мобилните приложения, които позволяват на потребителите да си взаимодействат и споделят неща по начина, който те харесват, е причината за този растеж.
Каквато и да е причината, изглежда, че нещата сработват успешно. Може би изпълнителният директор на StumbleUpon е прав, че следващата стъпка, а именно достигане до потребители от други държави извън САЩ, е напълно възможна и постижима.
StumbleUpon достигна 20 милиона потребителя
20.10.2011 20:46StumbleUpon вече има 20 милиона регистрирани потребители.