Само от две години на голямата арена, Vevo изглежда, че започва да печели бързо сърцата на любителите на хубавата музика и видео. Според президента на компанията, Vevo генерира над 150 милион долара приходи през 2011. В същото време, компанията е платила над 100 милиона долара на собствениците на съдържание.
Vevo се представя много добре за такъв кратък период и компанията, която е собственост на Universal Music Group, Sony Music Entertainment и Abu Dhabi Media се облагодетелства много от нарастналото търсене на видео съдържание в мрежата. Като видео портал, Vevo получава около 3.5 милиарда видео прегледа на месец с около 900 милиона само от САЩ.
Тайната на нарастващата популярност на Vevo е използването на други онлайн портали като лостове за видео присъствието на Vevo. Сигурно сте забелязали, че много от топ изпълнителите и видео каналите им в Youtube са придружени с препратка към Vevo. Партньорства като това са една от основните причини за развиетието на сайта.
Очаква се, че Vevo ще е достъпен в 6 нови страни за първото тримесечие на 2012, така че остава само да очакваме новини за приходите на Vevо през идните месеци.