Според компанията за маркетингови изследвания, eMarketer.com, Twitter се очаква да получи силен тласък на приходите до 2014. Цифрите и прогнозата за растеж са резултат от задълбочено изследване за трафика в Twitter и LinkedIn. Изследването показва още, че приходите от реклама в Twitter са 90% само от американски рекламодатели. Twitter отбеляза приходи от реклама над 139.5 милиона долара през 2011 и според прогнозите, приходите ще достигнат 259.9 долара до 2012. Стъпката на нарастване се очаква да спане малко, но ръстът ще е факт през 2013 и 2014 година /540 милиона долара/.
Горепосочените цифри са разбира се прогнозни и мнозина спекулират, че Twitter може да има нужда да добави нови източници на приходи, за да продължи да поддържа успешния бизнес. Платформата се очаква да надхвърли 500 милиона активни потребителя съвсем скоро, а това събитие се свързва и с повишени разходи и поддръжка.
След като възникнаха въпроси относно диверсификацията на източниците на приход на платформата, Dick Costolo сподели, че компанията оценява сегашното си положение като отлично и успешно. Екипът на Twitter не смята, че има нужда от друг компонент, за да създаде успешна компания в дългосрочна перспектива.
Както виждате, Costolo е много уверен и твърд в отговора си, но икономическата ситуация може да започне да диктува друго. Интересно ни е да видим дали предполагаемите цифри ще се запазят без значителни допълнения към приходите на Twitter.