Думата "creative" води класацията за най-употребявана дума в LinkedIn-профилите вече втора поредна година, както в САЩ, така и по целия свят.
Не можахме да я намерим в профила на първия член на LinkedIn, който има над 1 милион последователи, сър Richard Branson от Virgin Group и може би отчасти това обяснява неговата привлекателност (оставяме настрани факта, че LinkedIn промотира профила му в усилията си да накара хората да посещават сайта по-често, за да проверяват какво имат да им споделят Големите Мислители).
В LinkedIn има над 187 милиона регистрирани потребители и от социалната мрежа предпоръчват хората да попълват информацията в профилите си с повече изобретателност, за да се открояват. Вместо просто да се наречете "креативен", по-добре дайте пример с творчески проекти, в които сте участвали. Социалният сайт препоръчва още преработване на профила в LinkedIn, поднасяне на информацията в новинарски стил - със заглавие и описание и други.
Представеният от компанията списък с 10-те най-често срещани думи в профилите през 2012 г. е подобен на този от миналата година с малки изключения: "отговорен" /"responsible"/ и "аналитичен" /"analytical"/ са нови, дошли на мястото на отпадналите "динамичен" /"dynamic"/ и "комуникативни умения" /"communication skills"/.
Пълният топ 10 за тази година в САЩ изглежда по следния начин:
1. Creative 2. Organizational 3. Effective 4. Motivated 5. Extensive experience 6. Track record 7. Innovative 8. Responsible 9. Analytical 10. Problem solving
В останалите държави сред най-популярните думи са: "experimental" (Бразилия), "multinational" (Индонезия) и "motivated" (United Kingdom).