Yahoo Mail празнува своя 16ти рожден ден. По този повод, Yahoo предлага на потребителите си богата палитра от нови Mail фийчъри за десктоп, Android и iOS, повечето от които се предлагаха преди само срещу абонамент 19.99 долара на година за Mail Plus версията.
Yahoo CEO Marissa Mayer преди година обяви, че имейлът е „гореща и проблемна точка“, която трябва да се преразгледа. Във вторник Yahoo разкри своето решение: редизайн на Yahoo Mail с фокус върху мобилните потребители и мисия да свали Gmail от трона на имейл услугите.
Вече безплатните функционалности включват налични имейл адреси, подобрени филтри и препращане на автоматични съобщения. Нещо повече, Yahoo увеличи сториджа на акаунта до 1TB.
Редизайнът включва нова визия за Conversations за тези, които предпочитат да гледат съобщения групирани в тредове. Yahoo отбелязва, че възможността да се види цял разговор в един единствен изглед определено би ни спестило време.
Yahoo също така прави общите задачи дори по-лесни. Например дейности като търсене, отбелязване на любими и изтриване са възможни с един клик и се появяват, когато човек постави мишката върху дадено съобщение. Левият тулбар сега се разгъва, за да ни даде повече място и информация за входящи и изходящи имейли. Yahoo пуска и невероятни визуално красиви теми, някои от които идват от Flickr снимки. Темите ще работят на всички платформи, така че ако се добави нов изглед на десктопа ни, той автоматично ще се появи на всичките ни устройства.
Обновеният Yahoo Mail е достъпен на английски в САЩ, Канада, Англия, Филипини, Малайзия, Индия, Ирландия, Нова Зеландия и Южна Африка като скоро ще се пусне и за повече държави и на повече езици. Мобилните приложения са обновени за всички потребители на iOS, Android и Windows 8.
Mayer се вслушва в желанията на потребителите: лесни за използване функционалности и красив, изчистен интефейс. Yahoo Mail няма да се провали доколкото се отнася до интерфейса. След години, в които компанията не се „грижеше“ за позицията си на конкурентния пазар, признаваме, че Yahoo сега са неуморни и се опитват да бъдат още по-иновативни. Yahoo Mail едва ли ще създаде невижданото e-mail преживяване, което е нужно, за да пребори Gmail, но всички стъпки показват движение в правилната посока.