Именно това е подтикнало YouTube да разработят собствена музикална стрийминг услуга, която много скоро ще пуснат в употреба. Най-популярният видео портал смята да се конкурира и дори да задмине доказаните в бранша Spotify и Pandor, като потребителите на "тубата" ще имат правото да избират своя абонамент - безплатен или премиум.
Интересна подробност е, че музикалната услуга ще предлага и видео клипове към песните, а също така потребителите ще имат уникалната възможност да използват приложението в офлайн режим, както и да премахват досадните реклами от екрана. Според информацията, YouTube ще използва каталог от хитове подобен на Google All Access, а най-вероятно ще има и опция за дескстоп клиент.
Очакванията на анализаторите са, че видео портала ще пусне новата си музикална услуга до края на годината, а интерес към нея не липсва. Предстои да видим каква месечна такса ще искат от YouTube за пълен пакет от екстри и как ще се конкурират с останалите компании в този доста конкурентен бранш.