Microsoft казва, че цялата кампания е оптимизирана, за да се показват Windows 8.1 Metro приложенията на тъч- устройствата, но рекламите също са вградени в програми, налични на настолните компютри и лаптопи.
"Ads-in-Apps кампанията за Windows 8, осигурява зашеметяващо красива и завладяваща платформа, чрез която може да се подчертаят думите на главния дизайнер на Renault Лорънс ван ден Акер - " цикъл на живот", концепция и начина, по който нашите коли и микробуси съчетават едновременно стил и функционалност ", Matt Lamprell, мениджър за цифрови маркови комуникации на Renault UK, който бе цитиран от The Drum.
Новите реклами ще се показват в общите линии на Bing и Xbox, налични приложения за изтегляне на Windows 8, но редица програми, които се казва, че ще бъдат от значение за целевата аудитория на Renault, също ще им служат.