Безплатен Wi-Fi модем ще получава всеки нов клиент, който реши да закупи БТК ADSL пакет от днес. Досега Wi-Fi връзка без допълнително заплащане можеха да получат само потребителите на бизнес ADSL офертите на телекома. От днес офертата е валидна и за двата интернет пакета за домашни клиенти - БТК ADSL Старт и Темпо, които се предлагат съответно за 20 и 25 лева на месец. Специалното предложение важи само до края на октомври при едногодишен договор за услугата.
За да улесни клиентите, които искат бърз и сигурен достъп до световната мрежа, БТК премахна двугодишните договори за ADSL. Така цената на пакета вече се влияе основно от скоростта и допълнителните услуги, които се предоставят, като например уеб пространство, електронна поща или безжичен модем.
За пети пореден път потребителите на високоскоростния ADSL интернет от БТК ще имат възможност и да следят в реално време какво се случва в къщата на Big Brother 4 през новия сезон на шоуто. През широколентовата технология на телекома клиентите ще получават напълно безплатен достъп до ежедневието на съквартирантите 24 часа в денонощието. Единственото условие, което трябва да изпълнят, е да влязат в страницта на БТК Груп в секцията за ADSL и да кликнат върху екрана пред тях. Излъчването ще стартира автоматично до 10-20 секунди.
Другият вариант е да се регистрират в Интернет страницата на Big Brother 4 за да получат потребителско име и парола, с които да наблюдават събитията от къщата отново напълно безплатно.
Феновете на риалити шоуто не се нуждаят от специален софтуер, за да могат да го гледат. Достатъчно е да имат на компютъра си Windows MediaPlayer. Достъпът до предаването няма да се отрази на Интернет трафика, нито на месечната им сметка за интернет. Системата е оптимизирана за максимално добро качество на картината, дори в случаите, в които ADSL клиентите използват Интернет услугата с максимална скорост. Потребителите могат да гледат онлайн излъчването и в същото време да download-ват от Интернет без това да нарушава качеството на картината или звука.
През март 2008 г. БТК започна да предлага четири нови пакета - два за домашни и два за бизнес клиенти със скорости от 6 и 12 мегабита. С тези оферти българският телеком въведе до 12 пъти по-високи скорости, по-ниски цени, по-кратки договори и максимално лесен избор за клиентите. Така телекомът отпразнува 4 години от старта на ADSL услугата си и даде на своите клиенти повече свобода в достъпа им до световната мрежа.
На Нетуоркс в Русе няма кой да им се опре.
http://www.ruse-news.com/modules.php?name=prices
/ с молба за съдействие/
Уважаема редакция,
Пиша Ви това писмо защото се оказа , че макар да живеем в 21-ви век в Европа, все още има компании като Виваком, при които рекламираните услуги не само , че не отговарят на истината , и въвличат в заблуда крайния потребител, но и при тях Клиента няма никакви права. Ето и моя / за мен фрапиращ/ случай :
Дългогодишен абонат съм на мобилните услуги предоставени от Виваком, бих казала златен клиент , тъй като месечните ми сметки не падат под 300 лева и съм с два златни номера, в представителния магазин на Виваком ми предложиха услуга наречена – ТРИО при която ползвам СИГУРЕН И НАДЕЖДЕН ИТНЕРНЕТ И ДОМАШЕН ТЕЛЕФОН с фиксирана месечна такса , договора за тази услуга е 24-месечен. На третия месец , Виваком, точно по празниците ме остави 20 дни без домашен телефон и интернет и без компенсации за случилото се, късах си нервите с техния кол център през цялото време и чувах само , като че ли записани на грамофон, лъжливи фрази – срока за отстраняване е 15-ти , на 15-ти ти казват срока е 17- ти и така до безкрай, никаква връзка с отговорно лице, с технически отдел или с юридически отдел, писах и жалба на която ми отговориха смехотворно, когато отидох при търговския им представител се оказа , че не мога да прекратя договора си въпреки ,че вината е тяхна и аз нямам нито СИГУРЕН нито НАДЕЖДЕН интернет и телефон, увериха ме също , че това не се случва често и е по-скоро изключение , отколкото правило.
Сега към днешна дата ОТНОВО СЪМ БЕЗ предоставената ми услуга и ОТНОВО МЕ ЛЪЖАТ и замазват очи с откраднати кабели и тем подобни, отново са некоректни и лъжат клиентите си, както за сроковете за отстраняване, така и за истината по повредите, това се случва вече ДВА ПЪТИ ЗА 5 МЕСЕЦА и се оказва, че аз като клиент НЯМАМ НИКАКВИ ПРАВА , нито пожелаха да ме свържат с технически директор, нито с юридически отдел или поне с едно отговорно и заинтересовано лице от тяхна страна, практически няма ограничение колко пъти в годината може да им се случи подобна повреда и практически аз ще трябва да плащам две години услуга която ту я има, ту я няма и ИЗОБЩО НЕ ОТГОВАРЯ НА РЕКЛАМИРАНОТО ОТ ТЯХ, в крайна сметка се оказа че за ВИВАКОМ КЛИЕНТИТЕ НЯМАТ НИКАКВИ ПРАВА. Много моля за съдейстиве от медиите за решаване на този случай, още повече, че това не се случва само на мен, а на хиляди други домакинтства излъгани и потърпевши като мен.
Телефона за който се отнася случая е 02/9287346 – ще ви дава свободно и никой не вдига защото те и за това не си правят труда да предупреждават, че повредата е тяхна.
В момента половин Люлин и не знам още колко района нямат телефон и интернет.
Искренно се надявам, че при Ваша намеса, ВИВАКОМ НАЙ - ПОСЛЕ ЩЕ ОТГОВОРИ АДЕКВАТНО НА КЛИЕНТИТЕ СИ И ЩЕ ПРОУМЕЕ, ЧЕ ТАКА БИЗНЕС НЕ СЕ ПРАВИ И КЛИЕНТА ИМА ПРАВА.