Въпреки, че според изпълнителният директор на Yahoo! Carol Bartz е възмоижно да става въпрос за временен интерес, който новата търсачка е събудила, истината е, че BING успя да се нареди в класацията на търсачките на второ място, измествайки Yahoo!.
След повече от година неуспешни преговори с Yahoo!, Microsoft успяха да се включат в пазара на търсачките, разработвайки своя собствена без помощта на Yahoo!. На световно ниво Bing печели 5,62% от пазара при 5,13% за Yahoo! и 87,62% за Google. Все още не е ясно дали този първоначален успех не се дължи на любопитството от новия продукт и големите инвестиции за лансирането му.
Една седмица след пускането му с всички негови функции можем да кажем, че Bing вече е втората търсачка в света. Забавно е как на този пазар никой не е толкова амбициозен да пребори Google, а борбата за второто място е толкова жестока.
При такива съотношения има ли смисъл да се говори за второ място?
Ако бяха 60/40% щеше да е съвсем различно.
Но какво значи тази разлика от 5% ?
Хора, които ползват И yahoo, а не че не ползват Гугъл съвсем.
Може да се каже, че единствените, които не ползват услугите на Гугъл, са руснаците.
На които ако им се занимаваше да правят Yandex в световен мащаб, от Google можеха да започнат да се притесняват