Google отваря своята продуктова серия от приложения за повече от 60 от другите си услуги, позволявайки на потребителите да интегрират техните приложения с инструменти като Google Voice, Reader и AdWords.
Тази стъпка ще позволи на администраторите да предоставят различни групи приложения на различни групи от потребители и "това ще даде възможност на работещите да използват много нови похвати", коментират от компанията в свой блогов пост.
Google също така ще промени първоначалния пакет приложения, позволявайки на потребителите от големи компании да закупят приложенията на Google в бизнес пакет на стойност 50 щатски долара (31 евро) за един потребител.
Това разширение се появява след като Google се сблъсква с един непрекъснато нарастващ пазар на приложения за подобряване на продуктивността на компаниите.
Наред с уеб-базирани конкуренти като Zoho, големите продавачи като IBM и Microsoft вече са пуснали собствени предложения, базирани на облачните технологии.