След като стана ясно, че MySpace ще съкрати почти половината си персонал по света, собствениците на социалната мрежа – медийният гигант News Corp., най-сетне официално потвърдиха плановете си да я продадат.
Главният изпълнителен директор на News Corp. Майк Джоунс съобщи, че се обмислят два варианта за бъдещето на MySpace – да бъде продадена или да функционира като отделно, самостоятелно звено, за финансирането на което да бъде привлечен нов партньор.
Ако бъде предпочетен вторият вариант, то съсобственици могат да станат и останалите служители на мрежата.
News Corp. платиха за MySpace 580 милиона долара през 2005 г. - доста изгодна сделка, при условие, че по това време социалната мрежа беше най-влиятелната в интернет. Популярността й спадна в последствие, особено след появата на Facebook и въпреки усилията на собственика да я възроди.
Само за последното тримесечие на 2010 г. MySpace отчита загуба в размер на 156 милиона долара.