Потребителите на Bing ще могат да виждат информация от социалните мрежи в реално време – най-новите и горещи теми от Twitter, например, редом с основните новини от функцията Bing News. Така потребителите ще могат да сравняват различните източници на информация и да преценятсами кой би бил по-ценен за тях.
Потребителите на Facebook и Bing също ще могат да споделят информация – статуси, предпочитани новини и други, само чрез един бутон. Засега обновленията на Bing са видими само в САЩ, но се очакват скоро и за потребителите в останалите държави по света.
Сред обновленията са още тулове за онлайн пазаруване, специална търсачка за онлайн магазини, търсачка за туристическа и травъл информация.
От Microsoft планират и изграждането на HTML5 версия на търсачката им, както и внедряване на функцията „instant search“ - резултатите от търсенето да се появяват по подразбиране, още с изписването на ключовата дума (фраза) от потребителя.