Голямото празнично пазаруване вече чука на вратата и Amazon отваря нова сраница в начина, по който се представя на онлайн пазара. Фирмата тихо въведе услуга, наречена Amazon Pages, която позволява на компаниите да създадат свои собствени страници в Amazon.com, на които потребителите им могат да отидат. Всяка страница има съкратено и зададено от всяка фирма за собствената ù страница URL, което изглежда така: amazon.com/Brand, а също така и динамичен дизайн с големи снимки и линкове към социалните медии. Заедно с това, компанията въведе и Amazon Posts, за да могат фирмите да правят кръстосани промоции между Amazon и Facebook. И още едно нововъведение - Amazon Analytics за измерване на резултатите от страниците и постовете.
Усилието, което Amazon положиха за даване на възможност за ласиране чрез страници, им дава значително предимство в позиционирането на брандове и по-малки фирми, които могат потенциално да мигрират всички свои онлайн операции, като използват Amazon вместо собствените си сайтове.
Страниците са безплатни за фирми, марки и физически лица. Те имат възможност да създават и развиват свои собствени микросайтове в Amazon, които да персонализират със собствените си имена (например http://www.amazon.com/notrial). Amazon предлага и три шаблона, с които могат да се създават виртуални витрини на страницата.
Amazon Pages изглежда ще стават все по-динамични по-нататък, предвид че в момента компаниите могат да добавят повече снимки, включително големи изображения, бутони за страници във Facebook и профили в Twitter и "merchandizing widgets", които ви позволяват да изберете и да поставите линк до специфични ваши или чужди, предлагани чрез Amazon. Идеята, разбира се, е да се насърчат повече продажби чрез създаване на по-гостоприемна среда.
От друга страна Amazon Posts наблягат на социалния маркетинг. Създателите на страниците в Amazon могат да добавят съобщения за потребителите, като чрез Amazon Posts могат да ги публикуват директно във Facebook, но е възможно и обратното. Инструментът е нещо като кръстосана платформа, от която можете да планирате и публикувате съобщения на няколко места едновременно.
Можете да подобрите изображенията или описанията на продуктите си, а също и да планирате няколко последователни публикации за следващите няколко дни. Засега платформата за онлайн пазаруване изглежда се е ограничила само до собствените си страници и тези във Facebook, но предвид че Twitter също е включен в страниците със социални добавки, може би скоро и той ще бъде добавен към постовете.
По-малко е ясно къде е мястото на сайтове като Pinterest и Fancy, които са по-тясно обвързани с пазара на Amazon, фокусирайки потребителите върху самия продукт и визията му, но е възможно и те да бъдат присъединени.
Съчетанието на страниците и постовете с възможност за анализи, поставя Amazon в позицията на един голям генератор на данни, предлагайки табло, от което компаниите могат да следят интереса, който Pages и Posts създават, като анализите показват колко пъти потребителите са видели, до колко от тях е достигнала информацията и какви са стойностите на продажбите. Както останалите две опции, Amazon Analytics също е безплатен за използване.