Amazon се включват в социалната надпревара с Amazon Pages

24.11.2012 08:55
Вече са активни Amazon Pages за брандове и Amazon Posts за маркетинг в социалните медии

Голямото празнично пазаруване вече чука на вратата и Amazon отваря нова сраница в начина, по който се представя на онлайн пазара. Фирмата тихо въведе услуга, наречена Amazon Pages, която позволява на компаниите да създадат свои собствени страници в Amazon.com, на които потребителите им могат да отидат. Всяка страница има съкратено и зададено от всяка фирма за собствената ù страница URL, което изглежда така: amazon.com/Brand, а също така и динамичен дизайн с големи снимки и линкове към социалните медии. Заедно с това, компанията въведе и Amazon Posts, за да могат фирмите да правят кръстосани промоции между Amazon и Facebook. И още едно нововъведение - Amazon Analytics за измерване на резултатите от страниците и постовете.

Усилието, което Amazon положиха за даване на възможност за ласиране чрез страници, им дава значително предимство в позиционирането на брандове и по-малки фирми, които могат потенциално да мигрират всички свои онлайн операции, като използват Amazon вместо собствените си сайтове.

Страниците са безплатни за фирми, марки и физически лица. Те имат възможност да създават и развиват свои собствени микросайтове в Amazon, които да персонализират със собствените си имена (например http://www.amazon.com/notrial). Amazon предлага и три шаблона, с които могат да се създават виртуални витрини на страницата.

Amazon Pages изглежда ще стават все по-динамични по-нататък, предвид че в момента компаниите могат да добавят повече снимки, включително големи изображения, бутони за страници във Facebook и профили в Twitter и "merchandizing widgets", които ви позволяват да изберете и да поставите линк до специфични ваши или чужди, предлагани чрез Amazon. Идеята, разбира се, е да се насърчат повече продажби чрез създаване на по-гостоприемна среда.

От друга страна Amazon Posts наблягат на социалния маркетинг. Създателите на страниците в Amazon могат да добавят съобщения за потребителите, като чрез Amazon Posts могат да ги публикуват директно във Facebook, но е възможно и обратното. Инструментът е нещо като кръстосана платформа, от която можете да планирате и публикувате съобщения на няколко места едновременно.

Можете да подобрите изображенията или описанията на продуктите си, а също и да планирате няколко последователни публикации за следващите няколко дни. Засега платформата за онлайн пазаруване изглежда се е ограничила само до собствените си страници и тези във Facebook, но предвид че Twitter също е включен в страниците със социални добавки, може би скоро и той ще бъде добавен към постовете.

По-малко е ясно къде е мястото на сайтове като Pinterest и Fancy, които са по-тясно обвързани с пазара на Amazon, фокусирайки потребителите върху самия продукт и визията му, но е възможно и те да бъдат присъединени.

Съчетанието на страниците и постовете с възможност за анализи, поставя Amazon в позицията на един голям генератор на данни, предлагайки табло, от което компаниите могат да следят интереса, който Pages и Posts създават, като анализите показват колко пъти потребителите са видели, до колко от тях е достигнала информацията и какви са стойностите на продажбите. Както останалите две опции, Amazon Analytics също е безплатен за използване.

По статията работи: , последно обновена: 24.11.2012 09:37:04
Новини по темата

88% от компаниите смятат, че социалните медии влияят на бизнеса им

Половината от купувачите онлайн стоят логнати в своя Фейсбук профил

Защo 67% от населението използва социални мрежи?

Amazon конкурира Apple с таблет под Android

Техногиганти скочиха срещу Apple заради патент върху "app store"

Облачни технологии докараха главоболия на Amazon

Amazon пуска електронна поща за нуждите на бизнеса

Британските онлайн търговци – жертви на измами и престъпления

Онлайн продажбите удрят нов рекорд с приближаването на Коледа


 
Коментари

Все още няма коментари.

 
Вашето мнение:

Заглавие:






информирай ме при нов коментар
Запиши като:

E-mail:
 Задължително поле





Кога е рожденият ден на Google

Послушва ли ни Google? Може ли Google да ви подслушва през Chrome?

Sony ликвидира всички свои магазини в Канада!

Linux Mint и CompuLab представиха мини компютър с 4 гигабайта оперативна памет!

Британците губят почти 5,4 милиарда лири, заради лоши мобилни тарифи!

Почти 20 хиляди сайта са свалени във Франция след случилото се с Charlie Hebdo.

Toyota ще учи деца да шофират с Oculus Rift!

BlackBerry се готви да представи нов телефон с плъзгаща клавиатура!

[ВИДЕО] Вижте колкото е най-голямата галактика в познатата ни вселена

Създават атомен реактор, който ще работи с разтопена сол!
noTrial.info в Google+



noTrial.bg е портал за IT новини и каталог с безплатен софтуер.
Възпроизвеждането на информация от страницата се разрешава
единствено след изрично съгласие от екипа на NoTrial.bg
Контакти | Условия за ползване | За нас | Блог