Ако искате доказателство, че Rovio не е Zynga, то тогава тази статистика ще ви се стори интересна. Angry Birds, истински световен феномен, отбеляза най-добрия празничен сезон от гледна точка на брой изтегляния покрай Коледа.
В официалната си Twitter страница, Rovio разкриха, че по Коледните празници популярните игри Angry Birds са свалени над 30 милиона пъти. 8 милиона са отчетени само за Коледа и това е наистина един голям рекорд. По-рано този месец Flurry.com оповестиха, че са регистрирали до момента 17.4 милиона нови Android и iOS активации през празничния сезон. Rovio и сагата Angry Birds явно идеално се вписват в картината, тъй като 8 милиона изтегляния са сериозна цифра.
Rovio никога не са се хвалили прекалено много с очевидния успех на Angry Birds и всъщност много от служителите им и програмистите зад игра биха разкрили, че всъщност зад този успех се крият много опити и усилия преди играта да се увенчае с успех. Последният е емблематичен с това, че превърна играта в най-успешната мобилна игра в историята на голям свят от игри за мобилни устройства. Само през 2012 година Rovio допринасят към необятния мобилен свят с около 500 милиона изтегляния и общият брой в световен мащаб достига 1 милиард.
Степента на ангажираност на потребителите е голяма и според Rovio, над 200 милиона човека си пускат версия на играта Angry Birds всеки месец. Тази степен на ангажираност ни напомня за дните, когато Zynga доминираше Facebook с FarmVille. Единствената разлика е, че Zynga първо стана социална и едва след това „мобилна“, а Rovio затвърди репутацията си на титан, доминиращ мобилните устройства.
Докато конкурентите от Zynga „погребват“ някои от игрите си, Rovio са заети с пускането на свежа версия на любимата Angry Birds сага. С милиони нови потребители, които избират Android и iOS устройства, компанията се е запътила към успех на мобилната арена и за в бъдеще.